; charset=UTF-8" /> استرس روزهای باقیمانده تا کنکور (کنکور آسان است) | کنکور آسان است | اوج یادگیری
آخرین اخبار : 

استرس روزهای باقیمانده تا کنکور (کنکور آسان است)

استرس روزهای باقیمانده تا کنکور

استرس روزهای باقیمانده تا کنکور (کنکور آسان است)

 

استرس روزهای باقیمانده تا کنکور

 

استرس روزهای باقیمانده تا کنکور

هرچه که به کنکور نزدیکتر میشیم استرس حاصل از روزایی که از دست دادیم و در سای باقیمانده و فشار جمعبندی بیشتر و بیشتر میشه

گاهی اوقات حتی ممکنه به جایی شمارو برسونه که کلن اون روز رو هیچی نخونید و بیخیال درسا بشین

اما خب رفیق اینکه راه منطقی نیست

من میگم اول بشین ۳ فاکتور رو برای خودت مشخص کن هدف مسیر درست تلاش و اراده

وقتی این ۳ مورد رو برای خودت مشخص کردی، حالا وقتشه مسیر و برنامه درستی برای خودت بچینی که با یک اراده فولادی تا روز کنکور برای هدفت تلاش کنی و بجنگی

بنظرم خیلیم لازم نیست به گذشته نگاه کنی

تا حالا موقع رانندگی به ایینه عقب ماشین نگاه کردی؟ خب به راننده اگر ۲۴ ساعته به ایینه عقب نگاه کنه چه اتفاقی میوفته؟

۱۰۰ در ۱۰۰ تصادف میکنه

حالا توام بجای اینکه اینقدر درگیر گذشته از دست رفته باشی، دوباره بشین ۳ موردی که تو اسلاید قبلی گفتم رو بنویس و متناسب با چیزی که میخوای برای خودت راهکار پیدا کن

اگرم به مشکل برخورد، از خودم بپرس هواتو دارم

توقع معقول و منطقی داشته باش

شکسپیر میگه یا به اندازه آرزوهایت تلاش کن یا به اندازه تلاشت آرزو کن

ببین انتظار معقول میدونی چیه؟

مثلاً اگر روزی ۳ ساعت درس میخونی و به همه هم میگی هدفت به رشته تاپ تو دانشگاه تهرانه؛ اینا با هم متناسب نیستن

یا تلاشت رو بیشتر کن یا هدفت رو محدود …. ببین دوباره برگشتیم به همون قضیه اسلاید سه که باید ۳ فاکتور رو برای خودت مشخص میکردی 🙂 اصلاً تو اگر اون ۳ فاکتور رو منطقی مشخص کنی دیگه ۹۰ درصد استرسات حلههه

البته گاهی اوقات خوب خوندیم و بلدم ولی بازم یه حسی که هیچی بلد نیستم سراغمون میاد و استرس میگیریم

تو این شرایط معمولاً بهترین راهکار حل ازمونه. یک ازمون جامع از کنکورهای اخیر حل کن و با یک نتیجه خوب و تحلیل سؤالات خیال خودتو از شر این استرس راحت کن

ورزش روزانه هم میتونه برای کاهش استرس و داشتن یک زندگی شاداب فوق‌العاده مفید باشه. سعی کنین روزانه ۲۰ تا ۳۰ دقیقه در روز ورزش کنید و حرکات کششی انجام بدین

تمریناتی مثل مدیتیشن ( تو هایلایت­ها در موردش صحبت کردیم و … ) برای تعادل ذهن و کاهش استرس بشدت کمک کنندست

شنیدی دیگه میگن عقل سالم در بدن سالمه

و به عنوان آخرین نکته بحث تغذیه هم تو دوران کنکور فوق‌العاده مهمه بعضی مواد غذایی به کاهش استرس شما کمک میکنه مثل ویتامین B12 دمنوش بابونه، امگا۳، چای سبز

البته بگم خودم همیشه قبل ازمون یه مقدار گلاب رو تو یک لیوان آب سرد میریختم و میخوردم واسه آرامش اعصاب خیلی خوب بود

تو برای کنترل استر ست چکار میکنی؟

رفقا تو این روزهای باقیمونده داشتن یک برنامه منطقی و کاملاً شخصی‌سازی شده و اجرا اون میتونه خیلی به شما کمک کنه

 

شاید لینک های زیر برای شما مفید باشد

استرس و مقابله با آن

درصد های رتبه زیر هزار( کنکور آسان است )

واسه موفقیت تو کنکور نود و نه -تابستون باید بترکونیم

جهت دریافت مشاوره کنکوری و خرید محصولات آموزشی با شماره های

۰۹۱۲۱۹۷۵۰۹۰

۰۲۱۴۴۴۳۱۳۱۳

۰۲۱۴۴۲۵۴۰۳۰

تماس بگیرید

یا کلمه {مشاوره کنکوری} را به شماره ۰۹۱۲۱۹۷۵۰۹۰ پیامک کنید

حتما در فضای مجازی ما را دنبال کنید و از خدمات رایگان ما مانند جزوات رایگان رتبه های برتر ، نمونه سوالات امتحانی ، مشاوره و برنامه ریزی ، تدریس ها ، اخبار کنکور و … بصورت کاملا رایگان بهره مند شوید و همچنین برای دیدن و خرید محصولات به سایت ما سر بزنید . جهت عضویت در کانال و پیج کنکور آسان است ، کلمه { کانال،پیج } را به شماره ۰۹۱۲۱۹۷۵۰۹۰ پیامک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تـــمـاس