آخرین اخبار : 

کاهش اضطراب شب امتحان

IMG_9492

درخصوص کاهش اضطراب شب های امتحان


۱-شب های امتحان، زمان یادگیری دروس نیست و در این شب ها فقط باید به مرور درس ها
 بپردازید.
۲-باید مدتی مانده به روز امتحان ، کتاب درسی 
را به چند قسمت تقسیم و هر روز قسمتی از آن را بیاموزید.
۳-برنامه امتحانی را چند هفته قبل از امتحان به دقت مرور کنید.
۴-قبل از اتمام کلاس ها و شروع امتحانات به خودتان اطمینان داشته باشید و از امتحان نترسید.
۵-سوالات از کتاب درسی شماست و شما با مطالعه کتاب های درسی به راحتی می توانید به سوالات پاسخ دهید.
۶-از ایجاد رقابت ناسالم با دانش آموزان دیگر اجتناب کنید.
۷-برای صبح امتحان ، صبحانه مناسبی میل نمایید و به هیچ وجه گرسنه به جلسه امتحان نروید.
۸-عسل،کشمش،خرما جزو منابع غذایی هستند که کالری مناسبی را تامین می کنند.
۹-به استراحت و خواب خود در شب امتحان توجه کافی داشته باشید.
۱۰-از حبس کردن خود در اتاق مطالعه خودداری کرده و استراحت و تفریح لازم را داشته باشید.

جهت دریافت مشاوره و برنامه ریزی رایگان با شماره های

٠٣ ۵٧ ١٩۶ – ٠٩١٢

١٣ ١٣ ۴٣ ۴۴ – ٠٢١

تماس بگیرید

  1. mla_1220 می‌گه:

    قبول دارم تمام سخنانتون رو ولی من خیلی میترسم وقتی ی امتحان رو خراب میکنم حسی که دارم اینه که بقیشم خراب میکنم …من سال سومیم و تجری

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *